Toyota Service Plan

Uw onderhoud in één keer geregeld

Rij en geniet van uw Toyota in topconditie; nu en in de toekomst met ons kwaliteitsonderhoud. Regel met het Toyota Service Plan in één keer voordelig het onderhoud en de services van uw auto voor de komende jaren.

  • Pakketvoordeel: voordeliger dan losse onderhoudsbeurten
  • Zekerheid en gemak: vast bedrag per maand, geen extra kosten
  • Gratis Toyota pechhulp: pechhulp in heel Europa
/
Alles onder controle

Met het Toyota Service Plan weet u precies waar u aan toe bent. Met een (vast) bedrag per maand of in 1 keer het hele bedrag dekt u alle servicemomenten af*.  Uw Toyota wordt goed onderhouden en u bent goedkoper uit. U kunt dit plan afsluiten voor de komende vier (tot 120.000 km) of vijf jaar (tot 150.000 km). Dit is inclusief:
• Onderhoudsbeurten 
• APK
• Toyota pechhulp
• Hybride Zekerheid Controle (indien van toepassing)

/
Zekerheid en gemak
  • Onderhoudspakket "Standaard"
  • Alle onderdelen, vloeistoffen en montagekosten inbegrepen
  • Bij 120+ officiële Toyota dealers in Nederland terecht voor service
  • Serviceschema vooraf bekend
  • Jaarlijkse service reminders
/
Slim besparen
  • Voordeliger ten opzichte van het los afnemen van onderhoudsbeurten
  • Prijzen onderhoud en service gegarandeerd
  • Geen prijsstijgingen tijdens de looptijd van het Toyota Service Plan
/
Gratis Toyota pechhulp

Met het Toyota Service Plan ontvangt u standaard Toyota Pechhulp. Hiermee ontvangt u 24 uur per dag pechhulp in heel Europa. U heeft hierdoor geen andere hulpdienst meer nodig waarmee u kosten bespaart. Meer weten? Kijk op toyota.nl/pechhulp.

Toyota Service Plan afsluiten

U kunt het Toyota Service Plan direct afsluiten na aankoop van uw nieuwe Toyota of tot en met de eerste onderhoudsbeurt (15.000 km). Het is beschikbaar voor de meeste modellen en af te sluiten bij de officiële Toyota dealer/erkend reparateur.

Veelgestelde vragen

Dekt het Toyota Service Plan direct de 1e onderhoudsbeurt als ik deze op de dag van de werkplaatsafspraak afsluit?

Nee, u dient op dat moment het volledige factuurbedrag van de 1e onderhoudsbeurt te betalen.

Is het Toyota Service Plan tussentijds opzegbaar?

Ja, indien de volgende omstandigheden van toepassing zijn: diefstal, total loss, overlijden eigenaar en inruil auto bij de officiële Toyota dealer. In deze gevallen heeft u recht op teruggave van de reeds betaalde termijnen en/of de waarde van de ongebruikte producten en diensten. Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden.

Ik ruil mijn auto in voor een nieuwe bij de officiële Toyota dealer, maar ik heb nog een restantwaarde. Kan ik deze waarde meenemen naar een nieuw Toyota Service Plan?

Ja, de restantwaarde wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag van het nieuwe Toyota Service Plan voor uw nieuwe Toyota.

Hoe weet ik of mijn auto toe is aan onderhoudsbeurt/dienst?

In de overeenkomst van het Toyota Service Plan staan de geplande momenten voor de onderhoudsbeurten/diensten. Daarnaast kunt u altijd terecht bij de officiële Toyota dealer voor informatie, ontvangt u tijdig van ons een service reminder.

Ik ben meer kilometers per jaar gaan rijden dan afgesproken in mijn Toyota Service Plan. En nu?

Indien u meer kilometers bent gaan rijden neem dan contact op met de officiële Toyota dealer en/of erkend reparateur om uw Toyota Service Plan aan te laten passen. Dit betekent namelijk dat de eerstvolgende onderhoudsbeurt eerder is, dan oorspronkelijk gepland tijdens het afsluiten van uw Toyota Service Plan. De wijziging kan van invloed zijn op de door u te betalen maandtermijnen, zodat bij de laatste service u aan uw betaalverplichting heeft voldaan.

Bij wie kan ik terecht voor vragen over mijn Toyota Service Plan?

Neem contact op met de officiële Toyota dealer / erkend reparateur bij u in de buurt of het Toyota Informatie Center.

Wat zijn de uitsluitingen die niet worden gedekt door het Toyota Service Plan?

• Vervangen, spuiten en/of repareren van onderdelen
• Reparatie en/of vervangen van banden, velgen, accessoires, etc.
• Reparatie en/of vervangen van slijtage-onderdelen
Zie de Algemene Voorwaarden.

Heb ik recht op de Hybride Zekerheid Controle?

Ja, indien dit van toepassing is heeft u met het Toyota Service Plan altijd recht op de Hybride Zekerheid Controle. Klik hier voor meer informatie.

Wat voor onderhoudspakket dekt het Toyota Service Plan?

Met een Toyota Service Plan heeft u het Standaard onderhoudspakket. Inbegrepen in dit pakket:
• APK, Toyota Pechhulp en Hybride Zekerheid Controle
• Alle onderdelen, vloeistoffen en controles
• Montagekosten 
Klik hier voor mee informatie.

* Onderhoudsbeurten en controles conform het "Standaard" onderhoudspakket en de voorschriften van de fabriek en Louwman & Parqui B.V. voor 4 jaar (60.000 t/m 120.000 km) of 5 jaar (75.000 t/m 150.000 km), wat als eerste wordt bereikt. Niet inbegrepen in het Toyota Service Plan is het vervangen en/of repareren van (slijtage)onderdelen inclusief de kosten, welke buiten het Standaard onderhoudspakket vallen. Bijvoorbeeld: banden, ruitenwissers, remmen. Bekijk voor meer informatie de Algemene Voorwaarden. Vermelde adviesprijzen inclusief BTW en eventuele montagekosten. Prijswijzigingen voorbehouden.

Lees meer

Toyota cookiebeleid

Toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.