Klantenservice
Veelgestelde vragen
- Top 6 vragen
- Connected services: Gebruik functies zoals rijgegevens, afstandsbediening van klimaatinstellingen en voertuiglocatie.
- Profiel aanmaken: Download de app, registreer met je e-mailadres, en koppel je voertuig via het VIN-nummer of de QR-code in de auto. Bekijk deze stap-voor-stap video voor begeleiding.
Download updates via de Toyota E-Store. Log in, selecteer de nieuwste kaartenupdate en installeer deze via USB of wifi. Voor hulp kun je altijd terecht bij je dealer.
Alle veelgestelde vragen
In het complete overzicht van veelgestelde vragen vind je wellicht snel het antwoord op jouw vraag en bent je meteen geholpen. Staat jouw vraag en antwoord dat je zoekt er niet bij? Geen nood. Hieronder staan de andere manieren waarmee je ons kunt bereiken.
Contact opnemen
Wij helpen je graag en staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 09:00u tot 17:00u.
-
Live chat
Je vindt live chat rechtsonder op iedere pagina.
Gemiddelde wachttijd 30 seconden -
Telefoon - Algemeen
Bel gratis 0800 - 0369
Gemiddelde wachttijd minder dan 30 seconden -
Telefoon - Private lease
Bel 0347 - 367950
voor vragen over Private lease
-
Whatsapp
Voeg 0800-0369 toe aan je contactpersonen.
Wij antwoorden binnen 4 uur. -
Contactformulier
Stel je vraag via het contactformulier (Opens in new window)
Antwoord binnen 5 werkdagen. -
Pechhulp
24 uur per dag, 7 dagen per week
Nederland (gratis) 0800 - 2200025
Buitenland +31 - 205929836