Klantenservice

Bij ons staat jouw tevredenheid op de eerste plaats! Ons toegewijde team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je de beste ondersteuning te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen; we helpen je graag!

Veelgestelde vragen

  • Connected services: Gebruik functies zoals rijgegevens, afstandsbediening van klimaatinstellingen en voertuiglocatie.
  • Profiel aanmaken: Download de app, registreer met je e-mailadres, en koppel je voertuig via het VIN-nummer of de QR-code in de auto. Bekijk deze stap-voor-stap video voor begeleiding.

Download updates via de Toyota E-Store. Log in, selecteer de nieuwste kaartenupdate en installeer deze via USB of wifi. Voor hulp kun je altijd terecht bij je dealer.

Je kunt je adreswijziging online (Opens in new window) doorgeven. Liever contact? Bel 0800-0369 of mail naar info@toyota.nl

Neem bij pech onderweg contact op via 0800 - 22 000 24. Voor hulp bij pech, vervangend vervoer of andere diensten kun je dit nummer gebruiken. Bekijk hier de voorwaarden (pdf).

Toyota verlengt je garantie jaarlijks tot 10 jaar of 200.000 km, mits je het voertuig laat onderhouden bij een officiële Toyota-dealer. Het dekt belangrijke componenten zoals motor, hybride batterij, en transmissie. Bekijk de garantievoorwaarden (pdf) online.

Voor technische vragen kun je altijd terecht bij een van onze dealers voor deskundig advies. Gebruik deze link om snel een dealer bij jou in de buurt te vinden.  

Alle veelgestelde vragen

 In het complete overzicht van veelgestelde vragen vind je wellicht snel het antwoord op jouw vraag en bent je meteen geholpen. Staat jouw vraag en antwoord dat je zoekt er niet bij? Geen nood. Hieronder staan de andere manieren waarmee je ons kunt bereiken.

Contact opnemen

Wij helpen je graag en staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 09:00u tot 17:00u.