Toyota opnieuw klantvriendelijkste automotive bedrijf van Nederland
Waardering van echte klanten
Onafhankelijk onderzoek
Toyota ontvangt deze erkenning op basis van continu onafhankelijk marktonderzoek onder Nederlandse consumenten. Bedrijven kunnen zich niet aanmelden of stemmen werven: deelname gebeurt automatisch en de waarderingen zijn afkomstig van daadwerkelijke klantervaringen. Al 18 jaar worden beoordelingen opgehaald voor bedrijven in 10 branches. Voor de vierde keer maakte ook de automotive branche deel uit van het onderzoek. In deze editie van het onderzoek werden in totaal 116.190 beoordelingen verzameld voor 390 bedrijven.
Trots en dankbaar
Jan-Christiaan Koenders, Managing Director van Toyota Nederland, is blij met de uitkomst: “Een geweldig compliment voor de héle Toyota-organisatie in Nederland om deze prijs weer te mogen winnen. Ik ben dan ook trots op alle Toyota medewerkers, zowel bij onze retailpartners als bij Toyota Nederland. Ook ben ik dankbaar voor de hoge waardering die we krijgen van onze klanten.”