C-HR Private Lease

Private Lease een nieuwe C-HR vanaf € 379,- per maand.*

Laat u verleiden door de C-HR: de stoere en strak gelijnde 5-deurs cross-over van Toyota. Compromisloos en dynamisch, zodat elke rit een avontuur wordt. Private Lease de C-HR vanaf € 379,- per maand, dit is inclusief wegenbelasting, verzekering, reparatie, onderhoud en banden. U betaalt alleen nog de benzine. Nu met Hybrid Electric Bonus waarmee u maandelijks € 20,- bespaart!

Waarom C-HR met Private Lease?

  • Nieuwe auto rijden zonder borg of aanbetaling 
  • Private FlexLease: na 1 jaar gratis opzegbaar 
  • All-in, u betaalt alleen nog de benzine 
  • Geen onverwachte kosten
/

All-in, u betaalt alleen nog de benzine

wegenbelasting
Wegenbelasting
Toyota Private Lease is inclusief wegenbelasting
verzekering
Verzekering
Uw Toyota is volledig verzekerd: WA-verzekering met cascodekking
onderhoud en reparatie
Onderhoud & Reparatie
Gespecialiseerde Toyota monteurs werken aan uw auto
afleverkosten
Afleverkosten
U betaalt geen extra kosten voor het afleveren van uw Toyota
24-uurs pechhulp
24-uurs pechhulp
U kunt rekenen op pechhulp in Europa
vervangend vervoer
Vervangend vervoer
Bij werkzaamheden langer dan één werkdag
bandenservice
Bandenservice
Vervanging van versleten banden

De Toyota C-HR: Stoere, strak gelijnde 5-deurs cross-over

Met zijn krachtig gevormde carrosserie en coupé daklijn springt de Toyota C-HR direct in het oog. Zijn gespierde uitstraling wordt versterkt door scherpgesneden vormen en een dak dat lijkt te zweven. De combinatie van brede koplampen, een grille met ruitrooster en opvallende, boemerangvormige achterlichten maken het geheel compleet.

Behalve stijlvol is de Toyota C-HR ook uitzonderlijk veilig. Hij beschikt standaard over Toyota Safety Sense, met actieve en passieve hulpsystemen als het Pre-Collision System (met Pedestrian Detection), Adaptive Cruise Control, Lane Departure Alert met Steering Control, Automatic High Beam en Road Sign Assist.


Kies direct uw Toyota C-HR

/
Bekijk ook het Auris Touring Sports Private Lease aanbod

Als Touring Sports biedt de Auris nog meer ruimte. En de auto blijft opvallen dankzij zijn fris en aantrekkelijk design. Private Lease de Auris Touring Sports vanaf € 419,- per maand, dit is inclusief wegenbelasting, verzekering, reparatie, onderhoud en banden. Je betaalt alleen nog de benzine. En met Private FlexLease is het contract al na 1 jaar maandelijks opzegbaar. De Auris Touring Sports is ook verkrijgbaar als superzuinige hybride standaard voorzien van automaat, waarmee u tot 50% van de tijd elektrisch rijdt**.

Veelgestelde vragen

Algemeen

1. Wat is Toyota Private Lease?

Met Toyota Private Lease rijdt u voor een vast bedrag per maand in een nieuwe Toyota. Alle services zijn inbegrepen in het maandbedrag, zoals wegenbelasting, verzekering, reparatie & onderhoud en pechhulp onderweg. U betaalt zelf de brandstof, eventuele verkeersboetes, parkeerkosten en bij schade een eigen risico (€ 300,- bij cascoschade en € 90,- bij ruitvervanging). Na afloop van het contract kunt u de auto weer inleveren bij uw Toyota dealer.

2. Wat is Toyota Private FlexLease?

Toyota Private FlexLease biedt u alle voordelen van private lease. Daarnaast is het contract al na 1 jaar maandelijks opzegbaar en mag u de auto zonder extra kosten inleveren. U kunt het contract 1 maand van tevoren per mail opzeggen bij de leasemaatschappij Toyota Financial Services via contractbeheer@toyotafs.nl.

3. Is Toyota Financial Services ook aangesloten bij Stichting Keurmerk Private Lease?

Ja, een private leasecontract via Toyota Financial Services voldoet aan alle eisen en normen zoals opgesteld door Stichting Keurmerk Private Lease. Zo kunt u erop vertrouwen dat u veilig, verantwoord en vertrouwd een Toyota leaset.

4. Is private lease iets voor mij?

Private lease is geschikt voor elke particulier tussen de 18 en 81 jaar (bij einde contract) en met een geldig rijbewijs, die voor een vast bedrag per maand een nieuwe auto wil rijden. In veel gevallen is het een aantrekkelijke keuze, toch is het altijd verstandig om naar uw eigen situatie te kijken. Onze adviseurs helpen u graag verder.

5. Hoe kom ik met jullie in contact?

U kunt contact opnemen met de Toyota dealer bij u in de buurt of rechtstreeks met de leasemaatschappij Toyota Financial Services. Toyota Financial Services is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur en op zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 0347 – 367 955. U kunt uw vragen ook via ons contactformulier stellen.

Aanvragen & bestellen

1. Wat krijg ik allemaal voor de leaseprijs?

U betaalt Toyota Financial Services iedere maand het leasetarief. Hiervoor krijgt u het volgende:

  • U mag de auto gebruiken
  • Wij betalen reparaties en onderhoud
  • Wij zorgen ervoor dat de auto WA-verzekerd is en dragen het cascorisico (met een maximale eigen bijdrage van € 300,- per niet-verhaalbare schade)
  • Schadeherstel en ruitreparatie (bij ruitvervanging geldt er een eigen bijdrage van € 90,-)
  • Personen ongevallenverzekering voor inzittenden
  • Motorrijtuigenbelasting (wegenbelasting)
  • Bandenvervanging (bij normaal gebruik)
  • Afschrijving en rente
  • Afleveringskosten en verwijderingsbijdrage
  • Hulp bij een ongeval in het binnen- of buitenland (dit geldt voor iedereen die in de private leaseauto rijdt)
  • Pechhulp in Europa (dit geldt voor iedereen die in de private leaseauto rijdt)

U betaalt zelf nog de brandstof, eventuele verkeersboetes en parkeerkosten.

2. Moet ik vooraf borg betalen?

Nee, u betaalt bij ons geen borg.

3. Kan ik een vooruitbetaling doen of mijn auto inruilen?

U kunt het maandbedrag verlagen door een vooruitbetaling te doen (maximaal 25% van de aanschafwaarde van de private leaseauto). Ook kunt u uw huidige auto in te ruilen, zelfs als dit geen Toyota is. Uw Toyota dealer taxeert de waarde van uw huidige auto.

4. Hoe verloopt een private leaseaanvraag?

  1. Nadat u een aanvraag heeft gedaan, zal deze door ons, de leasemaatschappij Toyota Financial Services, worden behandeld. Binnen 1 werkdag ontvangt u een bericht.
  2. Tijdens het telefonisch kennismakingsgesprek krijgt u een voorlopige terugkoppeling op uw aanvraag. Zo weet u direct waar u aan toe bent. Bij een positieve uitslag vragen wij u om diverse documenten ter controle aan te leveren.
  3. Nadat u alle gegevens heeft aangeleverd, toetsen wij uw aanvraag bij de Stichting BKR en maken een budgettaire berekening, zodat wij u verantwoord een private lease kunnen verstrekken.
  4. Na de controle ontvangt u het contract, die u kunt ondertekenen en terugsturen.
  5. Na ontvangst van het ondertekende contract, bestellen wij de auto. Uw Toyota dealer informeert u over de verwachte levertijd van de auto.
  6. Zodra de auto bij uw Toyota dealer staat, neemt deze contact met u op om een afleverafspraak te maken.

5. Welke gegevens zijn er nodig voor een aanvraag?

Afhankelijk van uw persoonlijke situatie hebben wij minimaal de volgende gegevens van u nodig:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • Telefoonnummer en e-mailadres
  • Kopie inkomstenbewijs (maximaal 2 maanden oud)
  • Kopie geldig rijbewijs (voor- en achterkant)
  • Recent bankafschrift met de afschrijving van de woonlasten
  • Inzicht in uw andere betaalverplichtingen (bijvoorbeeld alimentatie of studiefinanciering)
  • Kopie polis overzicht waar de schadevrije jaren op vermeld staan

6. Kan ik ook privé leasen zonder BKR registratie??

Nee, als leasemaatschappij zijn wij verplicht om private leasecontracten bij de Stichting BKR aan te melden. Dankzij een toetsing bij Stichting BKR kunnen we u verantwoord private lease verstrekken. Uw financiële verplichtingen, waarvan het private leasecontract er één is, hebben invloed op de ruimte die u heeft voor een nieuwe lening of hypotheek. Met het accepteren van uw aanvraag weet u dat u ook financieel zorgeloos van uw auto kunt genieten.

7. Zit ik meteen vast aan het private leasecontract na ondertekening?

Nee, op het moment dat u de leaseovereenkomst ondertekent, heeft u een bedenktijd van 14 dagen. Na het verstrijken van deze bedenktijd, bestelt Toyota Financial Services uw nieuwe Toyota.

8. Hoe vraag ik een parkeervergunning aan voor mijn private leaseauto?

U kunt contact opnemen met Toyota Financial Services via telefoonnummer 0347 - 367 954 (geopend op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur ) of per e-mail contractbeheer@toyotafs.nl. Wij helpen u graag verder met een machtiging. Met deze machtiging kunt u zelf een parkeervergunning aanvragen in uw gemeente.

Contract & voorwaarden

1. Mogen andere personen in mijn private leaseauto rijden?

Ja, dat mag. Iedereen met een geldig Nederlands rijbewijs en met uw toestemming mag in de auto rijden. U blijft wel altijd verantwoordelijk voor de auto, ook als u hem uitleent. Dat geldt ook voor schades en bekeuringen die anderen met uw private leaseauto maken.

2. Ik heb de eerste factuur ontvangen. Waarom is dit bedrag hoger is dan het afgesproken maandbedrag?

Bij Toyota Financial Services betaalt u altijd één maandtermijn vooruit. Op de eerste factuur staat meestal ook een bedrag voor het aantal dagen die u in de maand van aflevering heeft gereden.

Voorbeeld: U haalt uw private leaseauto 25 januari op. U betaalt voor januari een deel van het maandbedrag, van 25 t/m 31 januari. Ook betaalt u direct voor de maand februari.

Alle volgende maandfacturen komen wel overeen met het maandbedrag op uw contract.

3. Is het mogelijk om tussentijds mijn Toyota Private Lease contract op te zeggen?

Ja, dat is mogelijk. Bij opzegging worden er extra kosten bij u in rekening gebracht. De opzegvergoeding wordt op twee verschillende manieren berekend. Wij kijken altijd wat voor u het voordeligst is. Meer informatie over de rekenwijzen van de opzegvergoeding vindt u terug in de Algemene Voorwaarden en de Aanvullende Voorwaarden.

TIP! Toyota Private FlexLease: na 1 jaar maandelijks opzegbaar
Toyota Private FlexLease biedt u alle voordelen van private lease. Daarnaast is het contract al na 1 jaar maandelijks opzegbaar en mag u de auto zonder extra kosten inleveren. U kunt het contract één maand van tevoren per mail opzeggen bij de leasemaatschappij Toyota Financial Services via directsales@toyotafs.nl.

4. Wat gebeurt er met het contract als ik overlijd?

Bij overlijden zorgen wij dat zaken snel en simpel worden afgehandeld. Uw nabestaanden kunnen het contract zonder extra kosten opzeggen of overnemen.

Als het contract ook op naam van uw partner staat, blijft uw partner gewoon in de auto rijden. Uiteraard kijken wij nog wel samen naar de financiële situatie. Mocht blijken dat de private leaseauto niet langer financieel haalbaar is, dan kan de auto worden ingeleverd en wordt het contract zonder extra kosten beëindigd.

5. Wat moet ik doen als mijn inkomen wijzigt, bijvoorbeeld door ontslag, arbeidsongeschiktheid of scheiding?

Bij verlies van inkomen vragen wij om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via telefoonnummer 0347 - 367 955 (geopend op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur en op zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur) of per e-mail directsales@toyotafs.nl. Samen bekijken we of we uw contract kunnen aanpassen, zodat het weer binnen uw budget past. In een aantal gevallen is het mogelijk om uw contract kosteloos op te zeggen.

6. Hoe kan ik een klacht doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of dat u vindt dat zaken anders zouden moeten gaan. Wij hopen dat u ons daarover informeert.

Klachten over onze financiële dienstverlening kunt u mailen naar klachten@toyotafs.nl. Ons uitgangspunt is dat u binnen 14 dagen een schriftelijke reactie van ons ontvangt. Als deze termijn niet haalbaar is, informeren wij u daar tijdig over.

Bent u van mening dat wij onvoldoende aandacht besteden aan uw klacht, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. U kunt uw klacht binnen 12 maanden voorleggen aan de Geschillencommissie Keurmerk Private Lease. De Geschillencommissie biedt de consument één loket voor al zijn of haar klachten over private lease en is opgericht om de consument zo goed mogelijk van dienst te zijn bij meningsverschillen met een leasemaatschappij of tussenpersoon.

Geschillencommissie Keurmerk Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.keurmerkprivatelease.nl

U kunt er ook voor kiezen om een rechter over het geschil te laten beslissen.

Heeft u een klacht over uw Toyota? Neem dan contact op met uw Toyota dealer.

Reparatie & onderhoud

1. Mijn auto moet gerepareerd worden. Waar kan ik naartoe?

Voor reparatie van uw private leaseauto kunt u bij iedere officiële Toyota dealer in Nederland terecht.

2. Mijn auto heeft een onderhoudsbeurt nodig. Waar kan ik naartoe?

Voor onderhoud kunt u een afspraak inplannen bij de Toyota dealer van uw keuze.

3. Krijg ik vervangend vervoer bij onderhoud en/of reparatie?

Als het onderhoud/reparatie van uw private leaseauto langer dan 24 uur duurt, krijgt u van ons vervangend vervoer. Hiervoor hoeft u niets extra te betalen

Verzekering, schade & pech

1. Bouw ik schadevrije jaren op als ik een auto lease bij Toyota Financial Services?

Ja, tijdens de contractperiode houden wij bij of u uw schade rijdt of niet. Als u van deze periode een verklaring van schadevrije jaren nodig heeft, kunt u deze altijd bij ons opvragen. Het aantal schadevrije jaren die u eerder heeft opgebouwd, worden niet door ons bijgehouden. Wij raden daarom altijd aan om het bewijs van uw vorige verzekeraar goed te bewaren.

Let op! Verzekeringsmaatschappijen zijn niet verplicht om deze schadevrije jaren mee te nemen bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering. Informeer ook naar de mogelijkheden bij Toyota Polis.

2. Wanneer betaal ik mijn eigen risico?

U betaalt eigen risico als de schade aan uw private leaseauto niet te verhalen is. Als de schade is veroorzaakt door een tegenpartij, dan wordt de reparatie verhaald bij zijn/haar verzekeringsmaatschappij en betaalt u geen eigen risico. Het eigen risico per schade is bij cascoschade € 300,- en bij ruitvervanging € 90,-.

3. Mijn private leaseauto heeft pech. Wat nu?

Bij pech aan uw private leaseauto kunt onze 24-uurspechhulp bellen.

Nederland: 0800 – 821 24 60
Buitenland: +31 20 671 77 45

4. Mijn private leaseauto heeft schade. Wat nu?

Neem bij schade aan uw private leaseauto zo snel mogelijk contact op met Toyota Financial Services.

Tijdens kantooruren (werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur): 0347 - 367 953
Buiten kantooruren: 0800 – 821 24 60
Vanuit het buitenland: +31 20 671 77 45

Gebruik voor het melden van schade altijd het Europese schadeformulier of de SchadeApp. Deze app kunt u gratis downloaden in App Store (iPhones), Google play (Android telefoons) en Windows Phone Store (Windows telefoons).

Het ingevulde Europese schadeformulier kunt u sturen naar schade@toyotafs.nl of

Toyota Financial Service
T.a.v. de afdeling Schade
Postbus 402
4130 EK Vianen

TIP! Vergeet niet om ook de achterkant van het Europese schadeformulier in te vullen en maak duidelijk foto’s van de schade.

Einde contract

1. Kan ik mijn private leasecontract verlengen?

Ja, uw private leasecontract kan in overleg worden verlengd. Neem hiervoor contact met ons op via 0347 - 367 954 (geopend op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur) of contractbeheer@toyotafs.nl.

2. Waar lever ik mijn auto in aan het einde van het contract?

U levert uw private leaseauto in bij de Toyota dealer waar uw auto ook heeft opgehaald. Maak voor de definitieve inname een afspraak met Toyota Financial Services via 0347 - 367 953 (geopend op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur) of wagenparkbeheer@toyotafs.nl.

3. Wat gebeurt er als ik de auto inlever met schade?

De staat van de private leaseauto en de aanwezigheid van schades worden vastgelegd in een innamerapport, opgesteld door een onafhankelijk inspectiebedrijf. Wij snappen dat u de auto ook heeft gebruikt. Dus reguliere gebruikersschades zijn acceptabel. Hiervoor ontvangt u geen factuur.

Bij grotere schades die niet onder reguliere gebruikersschade vallen, geldt een eigen risico per schadegeval (€ 300,- bij cascoschade en € 90,- bij ruitvervanging) . Alle details over het innameproces vindt u terug in het innameprotocol.

4. Kan ik aan het einde van het contract de private leaseauto overnemen?

Ja, dat kan. Bij interesse kunt u een e-mail sturen naar directsales@toyotafs.nl om de overnameprijs op te vragen. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

  • Het kenteken
  • De huidige kilometerstand
* Disclaimer Toyota Private (Flex)Lease maandtarieven

* Toyota Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Toyota Private Lease, 48 mnd, 10.000 km/jaar, wegenbelasting in provincie Utrecht, incl. max. bonus/malus (12 schadevrije jaren) en BTW, en excl. brandstof • Tarieven kunnen afwijken per provincie i.v.m. wegenbelasting en bij gekozen uitvoering, wijziging van opties, looptijd, kilometrage, schadevrije jaren en gewicht • Meerkilometerprijs varieert tussen € 0,04 en € 0,11 per km, exacte prijs staat vermeld op de offerte

• De actie ’30 dagen op proef’ is alleen van toepassing op de AYGO 2018 en Yaris MY18 en MY19 en wordt aangeboden door Toyota. Voor deze actie gelden aparte voorwaarden. • Geldig vanaf 1 augustus 2018 • Toetsing en registratie BKR • Wijzigingen en typefouten voorbehouden • directsales@toyotafs.nl

** Op basis van onafhankelijk onderzoek van CE Delft. Het onderzoek is gebaseerd op de periode van 2000-2017. Voor het volledige rapport gaat u naar: www.cedelft.nl

Toyota cookiebeleid

Toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.