De Groene Maand van Toyota

Rekening houden met het milieu als tweede natuur

Onze reis begint met een blik op de wereld om ons heen. We zien de schoonheid en de pracht, maar ook de problematiek met het milieu. Wat we zien, vertalen we bij Toyota naar initiatieven om de uitdagingen op milieugebied aan te pakken en acties te bedenken die het milieu onder de aandacht brengen van onze medewerkers, de plaatselijke bevolking en de rest van de wereld.

Juni: de groenste maand van het jaar!

Waarom is juni zo belangrijk voor Toyota?

Juni is de maand waarin Toyota er extra op toeziet dat milieudenken een tweede natuur wordt voor zijn medewerkers. Juni wordt bij ons dan ook de Groene Maand genoemd, een jaarlijks terugkerende periode waarin we ernaar streven onze inspanningen op milieugebied te verdubbelen. Het is zeer zeker geen nieuw initiatief: onze eerste Groene Maand was al in 1973!

/

Hier wil ik meer van weten

De kracht van woorden

Jongeren krijgen een stem

Gezien het belang van milieujournalistiek als instrument voor milieubewustzijn en verandering sponsort Toyota de Young Environmental Journalist of the Year Award, een jaarlijkse onderscheiding voor jonge milieujournalisten, in samenwerking met de Singapore Environment Council, de milieuraad van Singapore.

/

Hier wil ik meer van weten

Bebouwen, maar dan met planten

Waarom investeren wij in planten?

Planten spelen een cruciale rol in veel levenscycli op onze planeet. Ze zijn voor alle soorten essentieel als voedselbron en habitat. Zonder planten zou de samenleving zoals we die kennen ernstig bedreigd worden.

/

Hier wil ik meer van weten

Toyota Cookiebeleid

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.