De Toyota C-HR beweegt altijd

‘The Night That Flows’ brengt toonaangevende influencers in vervoering

De C-HR is een volkomen nieuw designconcept voor het merk Toyota: innovatief en uniek. Dat schreeuwt natuurlijk om een verrassende lancering. Vandaar dat Toyota de presentatie van de C-HR vierde met een grootschalig interactief event in Londen, genaamd ‘The Night That Flows’. Toonaangevende lifestyle- en mode-influencers ondernamen deze artistieke, experimentele ‘reis’. Zij brachten - elk op hun eigen manier - het ‘gevoel van flow’, wat de auto heeft, in beeld.

Voor de C-HR creëerde Toyota een look op basis van dynamiek, van voortdurende ‘flow’. Het is een auto die altijd beweegt. Ook als hij niet rijdt. Het model past perfect in het plaatje van het bewogen leven van de jonge, hippe stedeling. De focus van ‘The Night That Flows’ lag op belevenissen van genodigde influencers in hun zoektocht naar hun perfecte ‘flow’. Zij werden gefilmd door verborgen camera’s. De videopname van de avond, tevens basis van de mediacampagne, geeft al hun - pure -belevenissen weer.

Het leven als oneindige ‘flow’

In de film zijn de scènes opgedeeld op basis van belangrijke features van de C-HR. Van het pittige vermogen en het diamantdesign, tot het moderne interieur en sublieme geluidssysteem van de crossover. In het filmpje ‘The Night That Flows’ zie je waarom dit de perfecte auto is voor mensen die het leven als een oneindige ‘flow’ willen beleven. Model en filmster Milla Jovovich is de host van de avond. Zij is dolenthousiast over de overrompelende theatrale ervaring waarin de deelnemers als het ware ‘op reis gaan’ en elk met unieke ervaringen ‘thuiskomt’.

Lifestyle-influencer Leroy van den Berg van Manners Magazine op Instagram: “De nieuwe Toyota C-HR een suffe bak? Zeker niet! Evenmin als de bizarre Fear and Loathing-achtige presentatie en afterparty in Londen.”

/
/
Televisiepresentator, muzikant en model Kay Nambiar baarde opzien op zijn Instagram na het posten van een foto van hem en Milla Jovovich: “Is that realyyyy the real mila?????”.
/
Fashion-influencer Steven van Eck van het Amsterdamse collectief Notrevue, booming op Instagram, geeft zijn ‘flow’ weer op ink361.com en via @notrevue.
Videobril van Snapchat

Laura Ponticorvo (bekend van het programma Mijn vieze, vette, vervelende verloofde) filmde de presentatie met Snapchat Spectacles. Dat is een soort zonnebril waarmee je korte filmpjes kunt opnemen voor Snapchat. Haar fans konden het event op die manier live en van dichtbij meemaken, precies zoals Laura het beleefde. Toyota gebruikte als eerste automerk ter wereld de videobril van Snapchat voor een mediacampagne.

/
Virtuele roadtrip met de C-HR

In ‘The Night That Flows’ maken de mode- en lifestyle-influencers een virtuele roadtrip met de C-HR door vijf Europese steden: Berlijn, Milaan, Parijs, Barcelona en Londen. Podia hiervoor vormden vijf gigantisch grote ongebruikte pakhuizen van The Printworks in Londen. In dit Behind the scenes-filmpje zie je wat er bij deze grote en ingewikkelde productie allemaal kwam kijken.

/
Toyota Cookiebeleid

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.